Cu gama enduro EC 2012, Gas Gas intră într-o nouă eră!

După ce au încheiat anul financiar 2011 pe profit, cu vânzări de 39,5 milioane de euro, spaniolii de la Gas Gas nu prezintă doar un upgrade al imaginii de brand ci şi o gamă 2012 complet reînnoită! Gas Gas exportă pasiune cristalizată în formă de motocicletă în 47 de ţări şi deţine o cotă de piaţă de peste 50% pe segmentul motocicletelor de trial. Cu campionii Ivan Cervantes şi Adam Raga de partea lor, spaniolii de la Gas Gas au investit peste un sfert de milion de euro în dezvoltarea modelelor 2012, care sunt o nouă piatră de hotar pentru compania localizată în Salt, Girona.

.

.

.

Trei sunt noutăţile principale care descriu noile “enduroaice” dezvoltate de Gas Gas. Inspiraţi de formele din natură, spaniolii au creat o maşinărie mai suplă, mai uşoră, mai rezistentă şi nu în ultimul rând, mai atractivă din punct de vedere stilistic. “Dorim să întărim legătura emoţională cu clienţii noştri.Pentru aceasta, vom oferi noi produse bazate pe un design avandgardistic, înaltă performanţă, materiale de cea mai bună calitate, sportivitate, fiabilitate şi tehnologie de ultimă oră“, a spus Ramon Puente, managing director Gas Gas. “În ciuda originii umile, un simplu atelier de reparaţii dintr-un orăşel de provincie, compania şi-a croit drum spre o poziţie privilegiată, alături de marile nume ale industriei moto“, a mai punctat spaniolul.

.

.

.


Iată surpriza pe care au pregătit-o catalanii pentru 2012, iar imporatorul Gas Gas in România, Patrick Moto, promite să vină cu altă surpriză, la capitolul preţuri…

Să vedem aşadar care sunt noutăţile. În primul rând cadrul perimetral, care oferă o mai mare stabilitate şi un grad de rigiditate superior vechiului cadru, fără a se pierde din mitica agilitate a motocicletelor Gas Gas. Apoi, surprinzător, dar catalanii renunţă la metale pentru subcadru, care este produs dintr-o combinaţie de trei polimeri (Elena Ceauşescu ar muri de invidie…căci mai bătrânii noştri cititori ştiu că ea era maestra combinaţiilor din polimeri) care nu doar că este extrem de rigidă, dar e înzestrată cu o extraordinară capacitate de a absoarbe şocurile. De abia aşteptăm să testăm!

Apoi, o altă premieră de ordin tehnic: pentru ca bestia să respire în voie, noile EC 2012 au fost dotate cu un nou sistem de extragere instantanee a filtrului de aer, cu cartuş, o tehnologie importată din Nascar, pentru prima dată în enduro!

Nu în ultimul rând, modelele Gas Gas EC 2012 Evolution Series sunt dotate cu un nou ambreiaj, un nou sistem de circulaţie a uleiului care asigură o mai bună ungere şi rezistenţă la uzură. Întrucât greutatea motocicletelor a scăzut cu peste două kilograme (102 kilograme la gol), cei de la Gas Gas şi-au permis să mărească cu 15 capacitatea rezervorului de carburant, cei 10,5 litri fiind suficienţi pentru orice tip de cursă de enduro!

“Preţurile gamei de modele Gas Gas vor fi şocante şi spun asta în sens pozitiv, căci ele vor fi foarte accesibile pasionaţilor de enduro”, a declarat Patrick Boissy din partea Patrick Moto, importator al motocicletelor Gas Gas în România. Vom reveni în curând cu lista de preţuri Gas Gas 2012.

Si cum o imagine face cat o mie de cuvinte iar un film cat o mie de imagini, voila!

Deşi la noi trialul este încă o necunoscută, nu putem ignora modelele de trial pe care le propune Gas Gas pentru 2012. Întrucât tractabilitatea şi sensitivitatea unei motociclete reprezintă capitole cheie în trial, Gas Gas a lucrat la ambele, amortizorul fiind preluat direct de pe modelele folosite de Adam Raga în competiţii. Greutatea modelelor TXT a scăzut din nou, graţie utilizării titanului pentru cotul de evcaure şi a tehnologiei LED pentru faruri.

Puteti viziona aici galerii cu imagini cu noile modele Gas Gas 2012!

Adauga un comentariu