Gas Gas EC 250 F Racing 2014

Motorizările în patru timpi, EC 250 F Racing, EC 300 F Racing şi EC 450 F, au beneficat de îmbunătăţiri ce au vizat sporirea docilităţii fără a fi afectată în vreun fel performanţa lor. Mai mult, ele beneficiază de acelaşi cadru cu motocicletele în doi timpi, ceea ce nu înseamnă doar o sporire a eficienţei în procesul de producţie ci şi o extra doză de manevrabilitate. Noile motoare în patru timpi de la Gas Gas au acum rezervoare de 8.2 litri.

.

Una dintre cele mai mari schimbări afişate de generaţia 2014 a motoarelor de enduro de la Gas Gas este reprezentată de suspensia spate. Amortizoarele firmei olandeze Rieger au fost alese pentru a echipa toate modelele din gama EC, în urma feedback-ului oferit de echipa de curse a Gas Gas, dar şi a colaborării cu tehnicienii acestei companii. “Cu setări precise şi multiple pentru preîncărcare, compresie şi revenire, amortizoarele Rieger reprezintă cea mai bună alegere pentru modelele EC, doi sau patru timpi, îmbunătăţirea în tracţiune se va simţi imediat după ce te urci în şa“, spun inginerii de la Gas Gas.

Amortizoarele Rieger sunt echipate cu un mic termostat intern care compensează modificările în vâscozitatea uleiului, în funcţie de starea de agregare termică în care se află, astfel încât ele să lucreze eficient în toate condiţiile. În ceea ce priveşte furcile, Gas Gas a rămas la Marzocchi, în gama Racing, acestea având un diametru de 48 mm cu dublu cartuş sub presiune şi noi setări interne.

.

Ghidonul a fost dezvoltat special pentru Gas Gas utilizând tehnologia “Double Force”, iar prinderile sale sunt prelucrate prin maşinare. Deşi este mai mic, display-ul este mai uşor de citit, astfel încât se poate spune că întreg “postul de lucru” al pilotului este nou-nouţ!

..

Pedala de frână a fost reproiectată pentru a se obţine o mai mare putere de frânare, fiind acum repoziţionată în afara cadrului, pentru evitarea încărcării cu noroi, dar şi pentru mai multă ergonomie. În acest sens, scăriţele au devenit reglabile, astfel încât riderii au o libertate mai mare să îşi găsească o poziţie convenabilă din care să atace traseele de enduro. Scutul de motor nu doar că are un design plăcut dar este şi foarte rezistent spun cei de la Gas Gas, fiind modelat dintr-un material plastic, injectat la mare presiune. Forma plasticelor laterale posterioare contribuie la un flux crescut de aer către air box. Modelele Racing au butucii prelucraţi prin maşinare, jantele vin de la Excel, cu spiţe negru satinat.

.

La capitolul frâne, Gas Gas continuă să meargă pe formula discurilor tip wave de la Galfer, cu etrieri şi pompe de la Nissin. Pinionul spate are culoarea titanului, roata faţă este dotată cu o cheiţă pentru a putea fi rapid demontată, manşoanele sunt de la Pro Grip, iar cauciucurile, la fel ca şi la generaţiile precedente sunt Metzeler Six Days .

Pret Gas Gas EC 250 F 2014:   5.600 de euro plus TVA
.
Pret Gas Gas Ec 250 F 2014 neomologată circulaţiei rutiere: 5.500 de euro plus TVA , fara semnalizatoare, far, stop, bord, sita toba, oglinzi surdina, etc

Adauga un comentariu