Gas Gas EC 300 Racing 2014

Motocicletele Gas Gas 2014 sunt mai puternice, mai uşoare, mai stabile şi mai manevrabile. Cadrul este cu două kilograme mai uşor decât precedentul si are geometria îmbunătăţită, nou fiind şi subcadrul din aluminiu.
Suspensii noi
Una dintre cele mai mari schimbări afişate de generaţia 2014 a motoarelor de enduro de la Gas Gas este reprezentată de suspensia spate. Amortizoarele firmei olandeze Rieger au fost alese pentru a echipa toate modelele din gama EC, în urma feedback-ului oferit de echipa de curse a Gas Gas, dar şi a colaborării cu tehnicienii acestei companii. “Cu setări precise şi multiple pentru preîncărcare, compresie şi revenire, amortizoarele Rieger reprezintă cea mai bună alegere pentru modelele EC, doi sau patru timpi, îmbunătăţirea în tracţiune se va simţi imediat după ce te urci în şa“, spun inginerii de la Gas Gas.
.
Amortizoarele Rieger sunt echipate cu un mic termostat intern care compensează modificările în vâscozitatea uleiului, în funcţie de starea de agregare termică în care se află, astfel încât ele să lucreze eficient în toate condiţiile. În ceea ce priveşte furcile, Gas Gas a rămas la Marzocchi, în gama Racing, acestea având un diametru de 48 mm cu dublu cartuş sub presiune şi noi setări interne.
.
,
Motoare mai puternice şi mai liniare
Motoarele în doi timpi s-au bucurat de multă atenţie. Astfel, pompa de apă este acum mai uşoară dar poate lucra cu un volum mai mare, iar noua chiulasă se bucură de o termodinamică mult mai fluidă. Modelele EC200 , EC 250 şi EC 300 din gama Racing sunt acum echipate cu supapele lamelare VForce4, ceea ce nu poate însemna decât un aflux important de putere, uşor de controlat menţionează cei de la Gas Gas.
.
.
Sistemul de aprindere a fost radical modificat, ceea ce a permis şi optimizarea carterului. Chiulasa oferă liniar putere, o progresivitate la care contribuie şi carburatorul Keihin PKWS de 38 mm, propulsorul venind cu două hărţi ale aprinderii. Arborele cu came a fost reproiectat, reducându-se vibraţiile motorului.
.
Ghidonul a fost dezvoltat special pentru Gas Gas utilizând tehnologia “Double Force”, iar prinderile sale sunt prelucrate prin maşinare. Deşi este mai mic, display-ul este mai uşor de citit.
.
Instalaţia electrică revizuită şi simplificată. Motor revizuit, cu pompa de apă mai uşoară dar care lucrează cu un volum mai mare şi o noua chiulasă care  se bucură de o termodinamică mult mai fluidă
.
Pedala de frână a fost reproiectată pentru a se obţine o mai mare putere de frânare, fiind acum repoziţionată în afara cadrului, pentru evitarea încărcării cu noroi, dar şi pentru mai multă ergonomie. În acest sens, scăriţele au devenit reglabile, astfel încât riderii au o libertate mai mare să îşi găsească o poziţie convenabilă din care să atace traseele de enduro.
.
Scutul de motor nu doar că are un design plăcut dar este şi foarte rezistent, fiind modelat dintr-un material plastic, injectat la mare presiune. Forma plasticelor laterale posterioare contribuie la un flux crescut de aer către air box. Modelele Racing au butucii prelucraţi prin maşinare, jantele vin de la Excel, cu spiţe negru satinat.
..
La capitolul frâne, Gas Gas continuă să meargă pe formula discurilor tip wave de la Galfer, cu etrieri şi pompe de la Nissin. Pinionul spate are culoarea titanului, roata faţă este dotată cu o cheiţă pentru a putea fi rapid demontată, manşoanele sunt de la Pro Grip, iar cauciucurile, la fel ca şi la generaţiile precedente sunt Metzeler Six Days
.
Pret Gas Gas EC 300  Racing 2014:  5.499 euro plus TVA
.
Pret Gas Gas EC 300  Racing 2014 Electric Start:  5.599 euro plus TVA
.
Pret Gas Gas Ec 300   Racing 2014 neomologată circulaţiei rutiere – , fara semnalizatoare, far, stop, bord, sita toba, oglinzi surdina, etc 5.399  de euro plus TVA
.
Pret Gas Gas Ec 300   Racing 2014 Electric Start neomologată circulaţiei rutiere – , fara semnalizatoare, far, stop, bord, sita toba, oglinzi surdina, etc 5.499  de euro plus TVA

Adauga un comentariu